ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ...


Βρίσκομαι λοιπόν εδώ...
Στον θόλο...
Επιφορτισμένος με ένα καθήκον που σε ένα ιδανικό περιβάλλον θα ήταν περιττό...
Να περιφρουρήσω τον χώρο της Αριστερής Ενότητας στο Πανεπιστήμιο για να μην αιφνιδιαστούμε όλοι μας το πρωί βρίσκοντας τον χώρο μας ντυμένο μπλε,πράσινο,κόκκινο ή με κάποιο άλλο "πολιτικό" χρώμα της ήριδας...
Έχω μαζί μου όλα τα απαραίτητα gadgets...
Ζάχαρη,καφέ,νερό,χτυπητήρι,καλαμάκια,πλαστικά ποτηράκια,τσιγάρα,το lap-top,και το παλούκι μου!(αχρείαστο να'ναι...)
Αυτό που συνειδητοποίησα πως ξέχασα μόλις έφτασα εδώ είναι οι ωτοασπίδες μου...
Δαπίτες και Πασπίτες κάνουν κάτι σαν soundcheck βραδιάτικα,πρόβα για το μεγάλο αυριανό "πάρτυ"...
Παίζουν με την ψυχραιμία μου και το ενδεχόμενο το παλούκι μου να συναντηθεί με τα κεφάλια τους δεν φαντάζει πολύ μακρινό...
Μιλάμε για ντεσιμπέλ... Όχι αστεία...
Θα είμαι εδώ ως τις 12-1 το μεσημέρι...
Αν οι πρόβες τους κρατήσουν για λίγο,έχει καλώς...
Αλλιώς βλέπω στην σχολή μου αύριο να κατεβαίνουν μονάχα η ΑΡ.ΕΝ. , τα ΕΑΑΚ, και η ΠΚΣ...
Τους άλλους τους βλέπω ανάσκελα στο νοσοκομείο...
Wish me luck and patience και αν με ακούει κάποιος βολιώτης που δεν μπορεί να κοιμηθεί ας έρθει εδώ για παρέα.Κερνάω καφεδάκι.

5 σχόλια:

  Ανώνυμος

13 Μαΐου 2009 στις 1:49 π.μ.

twra pou tha sai ekei olo to vrady mhn dianoitheis na bgaleis afises tis matsagou giati tha rthoume aurio to prwi kai tha sas paroume to trapezaki...

  Propaganda

13 Μαΐου 2009 στις 1:53 π.μ.

:-) e loipon shmera 8a vgalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-P

  Rizobreaker

13 Μαΐου 2009 στις 12:14 μ.μ.

Πάνω από όλα ψυχραιμία φίλε!
Αν και δε θα 'ταν άσχημη ιδέα να "παλουκώσεις" τους ΔαπιτοΠασπίτες! :p

  Propaganda

13 Μαΐου 2009 στις 12:20 μ.μ.

file mou ta katafera... den ksero pos alla ta katafera!! exei ftasei 12kmish xoris na exoun stamathsei lepto ki omos den skotosa kanenan!asxeta gia posous to skefthka...

  Ανώνυμος

15 Μαΐου 2009 στις 1:30 π.μ.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΟ ΠΛΑΚΑ
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΑΝ ΣΠΑΣΤΙΚΗ
ΤΟΥ ΛΕΝΕΙΝ Η ΜΟΥΤΡΑΚΛΑ

Δημοσίευση σχολίου


Η δικιά μας επανάσταση δεν θα είναι "βελούδινη"...